shadow
< Retour aux résultats
Vous êtes intéressé pour cette fonction? N’attendez pas plus longtemps et posez votre candidature !
Postuler

Vous avez une question concernant ce poste vacant?

Coordonnées de l’agence

Unique Wavre
Rue des Fontaines 51
1300 WAVRE
T +32 (0)10 23 85 90
E CVWavre@unique.be

Customer Demand Adminstrator French, English, German (H/F)

Résumé

Localité LOUVAIN-LA-NEUVE
Niveau de formation Bachelier Académique
Heures par semaine 40
Type d'emploi Mission temporaire de longue durée
Numéro de vacance 1051098_FR

À propos de la fonction

The Customer Demand Administrator is a member of Customer Services department which is integral part of Supply Chain organization.
CDA´s main role is to be customer contact in the matter of requests and deliveries and contact for our plant services/plant logistics spread over the Europe.

Ce que nous offrons

Temporary mission of minimally six months in an international company renowned particularly active in the automotive sector.
Attractive salary package negotiated depending on your skills and experiences

Exigences de l'emploi

  • You are entitled of a superior school degree and have an experience of at least 2 years.
  • You have the following language skills:- English: excellent level- German: excellent level - Another foreign language is an advantage (Italian, Spanish), but not must
  • You have a good knowledge and understanding of customer specifics
  • You demonstrate firmness and diplomacy in your contacts with outside interlocutors (customers and suppliers) in order to ensure on time deliveries and paramount customers' service.
  • You have a good communication and negotiation skills.
  • You have a good analytic skills, reliability, carefulness, sense of responsibility.
  • You have a strong sense of priorities; you are efficient, dynamic, and a true team player. You communicate efficiently with the whole organization.
  • You have a good knowledge of MS Office (Excel, Word -- Windows 7) is required, E-mail, Internet.
  • You are ready to travel for short periods within Europe to meet our customer(s), plant Logistics, warehouses and subcontractors. Expected time spent by travelling would be 10%
  • You have a strong sense of priorities: you are efficient, dynamic and true team player. You communicate efficiently within the whole organization
  • Ideally, you are familiar with the European automotive industry.

À propos de la société

En tant que HR Trusted Partner, Unique vous aide à réaliser vos ambitions.
Avec plus de 40 ans d'expérience, nous faisons partie des leaders du secteur en Belgique et nos agences se portent garantes d'une approche personnalisée, à la mesure des qualifications des candidats et des exigences des entreprises.
Unique Office est l'expert incontesté dans la sélection, le recrutement et la mise à disposition des profils spécialisés suivants : employé administratif et commercial, collaborateur au service clientèle, employé logistique, assistant marketing et communication, account manager, management assistant.

Trouvez une agence d'Unique dans votre région

A la recherche de travail ou de personnel compétent ? Alors Unique est votre agence d’intérim spécialisée dans le recrutement et la sélection de personnel permanent et temporaire. Le focus d’Unique est principalement mis sur les services Office, Customer Care, Finance, Technicum et les Ressources Humaines. Unique compte plus de 40 agences en Belgique, il y en aura certainement une près de chez vous. Regardez nos offres d’emploi.

n° d’agrément : VL VG. 566/BUO | BRU 00218-406-20121108 00218-405-20121108 | WAL W.INT.031 W.RS.31 W.SO.31

Uitgebreid vacatures zoeken