Unique steunt Pink Ribbon 

De starbrand Unique en Pink Ribbon zetten hun samenwerking verder. Ook dit jaar doen we verscheidene acties, want enkel samen kunnen we het verschil maken. 

Unique heeft er heel bewust voor gekozen om de samenwerking met Pink Ribbon ook in 2018 verder te zetten.

Waarom kiest Unique voor Pink Ribbon? 

De cijfers spreken voor zich:

1 vrouw op de 8 krijgt te horen dat ze borstkanker heeft.

In ons kleine landje strijden op dit moment meer dan 100.000 vrouwen tegen borstkanker.

Bovendien focust Pink Ribbon zich niet enkel op preventie en genezing maar ook op de begeleiding van ex-patiënten die terug aan het werk gaan. Voor ons meer dan redenen genoeg om ook dit jaar de officiële partner van Pink Ribbon te zijn. 

Alle initiatieven op een rij 

Op 1 oktober organiseert Unique opnieuw haar Pink Monday. Na de vele foto's vorig jaar kijken we opnieuw uit naar jullie rose plaatjes. Hoe gaan we te werk? 

1. Post jouw foto op Facebook
2. Tag Unique en gebruik post #pinkmonday
3. Verzamel zoveel mogelijk likes & shares 
4. De meeste likes? Dan ben je gewonnen
5. De foto met de meeste likes krijgt op 31/10 krijgt een leuke prijs aangeboden door Estée Lauder (eveneens partner van Pink Ribbon)

Voorts gaan we vanaf 1 oktober ook het nieuwe Pink Ribbon lintje, ontworpen door niemand minder dan Raf Simons, verkopen. Vanaf 2 oktober kan je het lintje eveneens kopen aan het Pink Ribbon standje aan de receptie op het hoofdkantoor. In december gaan we dan met onze verzamelde centjes opnieuw richting de warmste week van Studio Brussel. 


Unique-Pink Ribbon

Steun net zoals Unique de strijd tegen borstkanker.

 Het fruit dat we gedurende de verschillende acties uitdelen wordt aangeboden door Logofruit.

DOE EEN DONATIE!