Unique steunt Pink Ribbon 

De starbrand Unique en Pink Ribbon zetten hun samenwerking verder. Ook dit jaar doen we verscheidene acties, want enkel samen kunnen we het verschil maken. 

Unique heeft er heel bewust voor gekozen om de samenwerking met Pink Ribbon ook in 2018 verder te zetten.

Waarom kiest Unique voor Pink Ribbon? 

De cijfers spreken voor zich:

1 vrouw op de 8 krijgt te horen dat ze borstkanker heeft.

In ons kleine landje strijden op dit moment meer dan 100.000 vrouwen tegen borstkanker.

Bovendien focust Pink Ribbon zich niet enkel op preventie en genezing maar ook op de begeleiding van ex-patiënten die terug aan het werk gaan. Voor ons meer dan redenen genoeg om ook dit jaar de officiële partner van Pink Ribbon te zijn. 

Alle initiatieven op een rij 

In oktober organiseerde Unique opnieuw haar Pink Ribbon actie. Na de vele inzendingen vorig jaar keken we ook dit jaar weer uit naar al die rose plaatjes. We mochten er weer een heleboel ontvangen waarvoor dank! Het is altijd heel fijn om de betrokkenheid te voelen van medewerkers, klanten en partners. Wens je jouw foto nog eens terug te zien? Kijk dan zeker naar onze Facebookpagina

Voorts zijn we op 1 oktober ook gestart met de verkoop van het nieuwe Pink Ribbon lintje, ontworpen door niemand minder dan Raf Simons. Wil je nog een lintje kopen? Je kan je steeds melden aan de receptie te HQ Antwerpen. Vergeet je drie eurootjes niet in het varkentje te steken. 

Tot slot gaan we in december met onze verzamelde centjes opnieuw richting de warmste week van Studio Brussel. We kijken al uit naar de warme eindejaarsperiode.

Unique-Pink Ribbon

Steun net zoals Unique de strijd tegen borstkanker.

 Het fruit dat we gedurende de verschillende acties uitdelen, wordt aangeboden door Logofruit.

DOE EEN DONATIE!