Loading...
1639474232039

Unique steunt De Warmste Week met tal van initiatieven

De maand december staat elk jaar een beetje in het teken van De Warmste Week. Fantastisch om te zien hoe iedereen zich inzet voor het goede doel! En ook Unique springt met plezier mee op de kar, want het thema ligt ons nauw aan het hart …

Een topic waar Unique van wakker ligt

Dit jaar draait De Warmste Week volledig rond het thema ‘kunnen zijn wie je bent’. Een boodschap die naadloos aansluit bij de Unique-filosofie! Wij zijn er rotsvast van overtuigd dat elke medewerker zichzelf moet kunnen zijn op de werkvloer. Daarom kijken we bij elke sollicitatie voorbij kennis en competenties. Ons vertrekpunt? De authentieke persoonlijkheid van iedere kandidaat. ‘Be you, be Unique’ is niet voor niets onze slagzin.

Een waaier aan out of the box ideeën

Initiatieven om De Warmste Week te ondersteunen, konden dus niet uitblijven. We staken de koppen bij elkaar en schakelden soepel in functie van de coronamaatregelen. Uiteindelijk zetten we vijf verschillende acties op touw: sommige om te sensibiliseren, andere om geld in te zamelen. Een overzicht!

  • Pins voor onze collega’s | We kochten maar liefst 500 pins van het iconische vlammetje, die we uitdeelden aan alle teamleden. Zo hielpen zij om de positieve boodschap te verspreiden.
  • Virtuele kerstmarkt | We organiseerden een digitale kerstmarkt voor onze medewerkers, waar zij o.a. een lekker ontbijt, een fakkel of geurstokjes konden bestellen.
  • Speciale radiocampagne | Tussen 13 december en 24 december hoorde je Unique misschien wel passeren op Spotify of de VAR-radiozenders. In een toegewijde reclamespot benadrukten we hoe belangrijk het is dat elk individu zichzelf mag zijn.
  • Kader voor profielfoto’s op Facebook | We ontwierpen een tijdelijk kader dat collega’s konden toevoegen aan hun profielfoto op Facebook. Een laagdrempelige manier om te tonen dat ze zich volledig achter De Warmste Week schaarden.
  • Verwezenlijkingen delen | Met een enthousiaste oproep moedigden we onze werknemers en uitzendkrachten aan om een verwezenlijking te delen op Facebook of Instagram. Dat mocht een persoonlijk of professioneel resultaat zijn, zolang ze er maar vol trots op terugblikken. Het doel? Hun unieke zelf in the picture zetten! 

De som van al deze inspanningen gaat integraal naar verschillende projecten, die passen binnen het centrale thema ‘kunnen zijn wie je bent’. Bedankt aan alle collega’s voor hun hartverwarmende steun!